vrijdag 4 juni 2010

Pielen aan het blog I

Gepost door Jill op 10:58
Vandaag onder werktijd maar eens alle instellingen doorgelopen. Niet alleen die van mijn blog, maar mijn hele account. Het is even schrikken wat daar allemaal onder elkaar staat. Al mijn email. Al mijn contactpersonen. Zelfs alle contactpersonen uit mijn telefoonboek??? Die heb ik er nu allemaal uitgegooid, maar ik heb het vage vermoeden dat die er weer allemaal in staan zodra ik mijn telefoon weer gebruikt heb.

Dan nog een paar verdwaalde Googledocs die ik heb weggegooid. De aankopen die ik via Google-checkout heb gedaan kan ik niet weghalen. Nu zijn die niet echt spectaculair, maar echt lekker zit het me niet. Mijn creditcardnummer staat er ook bij, gelukkig heb ik inmiddels een nieuwe. Dan heb ik ooit nog eens bij books.google wat boeken opgegeven en kan ik zien welke foto's ik op Picasa heb gezet. Ook zichtbaar, de agenda. Afgelopen week voor het eerst geprobeerd om de algemene werkagenda te syncen met mijn Google-agende, dat is duidelijk gelukt.

Ik vind het maar niks. In dit tijdperk van identity theft.

Maar goed, daar heb ik nu al twee posts aan besteed, en dat was het huiswerk niet :P

0 reacties:

Een reactie posten

 

Jill in de bieb Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare